GTI Partner is pleased to have been invited, as an an honorary guest, to the Demo Day 2024 event: “Vietnam Impact Challenge”. This annual business event is organized as part of the SIP100 Startup Incubation Program by the FTU Innovation & Incubation Space (FIIS) supported by the Swiss EP – Swiss Entrepreneurship Program in Vietnam and in collaboration with the Gangwon Global Acceleration Program.

Several start-up businesses and entrepreneurs from Vietnam and Korea took part in the event. The program also brings together domestic and international investors and business experts to this special annual event that takes place at Vietnam’s National Innovation Center, NIC.

GTI Partner had the opportunity to interact with many start-ups and entrepreneurs with questions about their operations, challenges and current business status. The event turned out to be a amazing opportunity for information sharing, networking and a proactive outreach to the local and international business community.

Ngày 30/05/2024, tại Trung tâm Đổi mới Sáng tạo Quốc gia (trụ sở Hà Nội), GTI Partner vinh dự trở thành khách mời cho sự kiện Demo Day 2024: “Vietnam Impact Challenge” – sự kiện kết nối nguồn lực thuộc chuỗi chương trình ươm tạo SIP100 – Startup Incubation Program và chương trình tăng tốc khởi nghiệp Gangwon Global Acceleration Program.

Với sự tham gia của nhiều cá nhân, tổ chức bao gồm 12 startup đến từ Việt Nam, Hàn Quốc cùng nhiều chuyên gia, nhà đầu tư trong nước và quốc tế, GTI Partner đã có cơ hội tiếp xúc và chia sẻ với các startup Việt Nam và Hàn Quốc có mong muốn mở rộng thị trường quốc tế nhằm thúc đẩy sự phát triển và giao thoa của hệ sinh thái khởi nghiệp toàn cầu.

Tại đây, các startup đã có cơ hội được thuyết trình trước các nhà đầu tư về dự án, và tham gia các phiên kết nối mở rộng với các nguồn lực cả trong và ngoài nước. GTI Partner đã chia sẻ cũng như đặt nhiều câu hỏi cho các doanh nghiệp startup để hiểu hơn về định hướng phát triển của các doanh nghiệp; qua đó, các bên cũng trao đổi phương thức liên lạc và hi vọng tiến trình hợp tác thành công và tốt đẹp trong tương lai gần.

 

Related posts

BREAKTHROUGH FROM CHALLENGES – BUILDING A STRONG BUSINESS AND ATTRACTING INVESTMENT

BỨT PHÁ TỪ THÁCH THỨC – XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP VỰNG MẠNH VÀ THU HÚT

BUSINESS RESTRUCTURING STRATEGIES FOR VIETNAMESE SMEs

Ngày 16/8/2024 GTI Partner vinh dự trở thành khách mời cho sự kiện “CEO Exchange”

GTI PARTNER AND NC NETWORK ARE TO FORM AN ALLIANCE!

GTI Partner visited NC Network Vietnam to discuss collaborative work and projects. This is to